Wdrożenie projektu zostało podzielone na trzy odrębne procedury wynikające z zakresu wdrożenia tj.:
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w dniu 21.02.2017r.. Zamówienie było podzielone na 5 części, w zależności od rodzaju zamawianego sprzętu tj.:
Dnia 18 sierpnia 2017r. została podpisana umowa nr RIP.272.126.2017 z firmą Wide Format Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Kasztanowej 44, 05-816 Michałowice-Wieś. Umowa opiera się na sprzedaży i instalacji skanerów wielkoformatowych wolnostojących dla Gminy Bolesławiec oraz Gminy i Miasta Lwówek Śląski. Wartość przedmiotu sprzedaży wyniosła 45 264,00 zł brutto.
Dnia 24 sierpnia 2017r. została podpisana umowa nr RIP.272.127.2017 z firmą Atrium Centrum Ploterowe z siedzibą przy ul. Gosławickiej 2D, 45-446 Opole. Umowa dotyczyła sprzedaży i instalacji Plotera eco solwentowego. Wartość przedmiotu sprzedaży wyniosła 45 387,00 zł brutto.
Zamówienie zostało zrealizowane zgodnie z zawartymi umowami. Wartość przedmiotu dla części 3 wynosi 124 045,50 zł brutto.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w dniu 01.03.2017r.. Zamówienie dotyczyło dostawy systemu, który musi zapewniać komunikację pomiędzy poszczególnymi częściami/modułami, tak aby nie było konieczności ręcznego przenoszenia danych z jednej funkcjonalności do drugiej, przy zachowaniu zgodności z obowiązującymi przepisami prawa. Zadania urzędu związane z obsługą finansowo-księgową i podatkową, mają tworzyć jeden zintegrowany system, tak aby czynności wykonywane przez pracownika urzędu nie były dublowane, system musi współpracować z systemem obiegu dokumentów na poziomie intranetu, a także do komunikacji z klientem zewnętrznym, tak by część spraw była możliwa do załatwienia przez klienta bez konieczności wychodzenia z domu. Zamawiany system będzie wdrażany w siedmiu Gminach (partnerzy projektu) przy czym każda Gmina wdraża różne elementy Zamawianego systemu. W wyniku przeprowadzonej procedury Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych do oceny ofertę Konsorcjum firm Rekord SI Sp. z o.o., ul. Kasprowicza 5, 43-300 Bielsko Biała oraz SPUTNIK SOFTWARE Sp. z o.o., ul. Górecka 30, 60-201 Poznań. Z wykonawcą została w dniu 15.12.2017r. podpisana umowa 171.RIP.2017. Wartość przedmiotu sprzedaży wynosi 5.200.504,59 zł brutto.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w dniu 14.06.2017r.. Zamówienie było podzielone na 2 części.
Dnia 14 września 2017r. zostało opublikowane zaproszenie do złożenia oferty cenowej na połączenie Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu z jednostkami podległymi (bez sprzętu). Zamówienie dotyczy zaprojektowania i ułożenia okablowania światłowodowego wraz z montażem urządzeń towarzyszących w celu połączenia Urzędu Miejskiego w Nowogrodźcu z jego jednostkami podległymi, tj.: ze Strażą Miejską znajdującą się przy ul. Lubańskiej 20; z MGOPS przy ul. Asnyka 20; ze Szkołą Podstawową/Gimnazjum przy ul. Sienkiewicza 7; z Przedszkolem Publicznym przy ul. Kolejowej 46; z PITEiK przy ul. Rynek 20/Kościuszki 10 oraz w relacji Straży miejskiej z GCKiS znajdującej się przy ul. Lubańskiej 42a. W wyniku przeprowadzonej procedury Zamawiający wybrał, jako najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych do oceny ofertę firmy Polskie Sieci Światłowodowe Sp. z o. o. z siedzibą przy Al. Niepodległości 20/22, 42-216 Częstochowa. Dnia 23 października 2017r. z Wykonawcą została podpisana umowa nr RIP.272.146. Łączna wartość przedmiotu zamówienia wynosi 74 348,40 zł.
Modernizacja środowiska teleinformatycznego w Gminie Miejskiej Zawidów obejmuje szereg prac mający na celu poprawę istniejących warunków, a mianowicie dostawę i montaż klimatyzacji w serwerowni, dostawę, montaż i konfigurację systemu monitorowania środowiska w małej serwerowni, unowocześnienie sieci LAN, jak i wymianę drzwi do serwerowni. Zamawiający zorganizował dwie procedury przetargowe. Dnia 20 września 2017r. zostało opublikowane pierwsze zaproszenie do złożenia propozycji cenowej na modernizację środowiska teleinformatycznego w Gminie Miejskiej Zawidów, w wyniku którego wpłynęła oferta znacznie przewyższająca kwotę przeznaczoną na realizację zamówienia przez Zamawiającego. W toku drugiej procedury przetargowej wpłynęły cztery oferty od potencjalnych Wykonawców, gdzie Zamawiający wybrał, jako najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych do oceny ofertę firmy INFART z siedzibą przy ul. Kalwaryjskiej 69/9, 30-504 Kraków. Dnia 23 października 2017r. z wyłonionym Wykonawcą została podpisana umowa nr RIP.272.147.2017 na łączną wartość przedmiotu zamówienia wynoszącą 61 161,75 zł brutto.
Modernizacja środowiska teleinformatycznego w Gminie Sulików obejmuje szereg prac mający na celu poprawę istniejących warunków, a mianowicie dostawę i montaż klimatyzacji w serwerowni, dostawę, montaż i konfigurację systemu monitorowania środowiska w serwerowni, wymianę drzwi do serwerowni oraz dostawę i wymianę szafy serwerowej 42U. Zostały zorganizowane dwie procedury przetargowe, z uwagi na fakt, iż w pierwszym postępowaniu nie złożono żadnej oferty. W toku drugiej procedury przetargowej Zamawiający wybrał, jako najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych do oceny ofertę firmy DATACOM z siedzibą przy ul. Idzikowskiego 33, 59-900 Zgorzelec. Dnia 22 listopada 2017r. z wyłonionym Wykonawcą została podpisana umowa nr RIP.272.147a.2017 na łączną wartość przedmiotu zamówienia wynoszącą 48 885,12 zł brutto.
Ogłoszenie o zamówieniu opublikowane zostało w dniu 20.03.2018r. Zamówienie dotyczyło wykonania dedykowanych nalotów, podczas których pozyskane zostaną lotnicze zdjęcia fotogrametryczne oraz opracowana zostanie ortofotomapa (RGB) i numeryczny model terenu (NMT) dla obszaru Gminy Miejskiej Bolesławiec, Gminy Bolesławiec, Gminy Gromadka, Gminy i Miasta Lwówek Śląski, Gminy Miejskiej Zawidów, Gminy Nowogrodziec, Gminy Osiecznica, Gminy Warta Bolesławiecka, Gminy Sulików oraz Gminy Zagrodno. W wyniku przeprowadzonej procedury Zamawiający wybrał jako najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych do oceny ofertę firmy MGGP Aero Sp. z o.o. , ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów. Z wykonawcą została w dniu 06.04.2018r. podpisana umowa nr RiP-SIP.272.1.2018. Wartość przedmiotu sprzedaży wynosi 535 050,00 zł brutto.
Kontynuując przeglądanie strony zgadzasz się na użycie plików cookies! Więcej ...
Ustawienia plików "cookies" twojej przeglądarki pozwalają na użycie plików cookies w związku z powyższym możliwe będzie w pełni wykorzystanie odwiedzanej strony. Jeżeli będziesz kontynuował korzystanie z naszej strony nie zmieniając ustawień przeglądarki lub klikniesz "Akceptuj" zgadzasz się na gromadzenie danych statystycznych poprzez pliki cookies. The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.